Lumiportti

Lomahuoneisto Lumiportti

os. Lumekkaantie 3 a 1, VUOKATTI

Yhdistyksemme vapaa-ajan osake on paritalonpuolikas kaikilla mukavuuksilla 6 hengen majoituksella. (Omat liinavaatteet mukaan). Rakennus on valmistunut vuonna 2003.

Vuokatin vapaa-ajankeskus tarjoaa ympärivuoden erittäin monipuoliset ja runsaat vapaa-ajanharrastus mahdollisuudet kaikkina vuodenaikoina. Tutustu tarjontaan Vuokatin omilla sivuilla.

Ajo-ohje: Kajaanista Sotkamon suuntaan Vuokatti, viitta Vuokatinrinteet ja n. 50 metriä suoraan ja käänny oikealle Vuokatinportille. Lumekkaantie on toinen tie oikealla puolella.

Vuokatinportin maamerkkinä toimii näkyvä opastekyltti

Lumiporttia varataan ainoastaan 206 yhdistyksen jäsenille.

Katso tarkemmat tiedot ja varaus ajankohta varauskalenterista.

Hinnat: v. 2024

• 1.5-30.9 30€
  • 1.10-30.4 40€
  • Vuokrausaika 2-5vrk

Yhdistyksen jäsen (tilaaja) vastaa huoneiston käytöstä, huoneiston siivouksesta ja on aina mukana majoittujissa.

Perehdy Lumiportissa olohuoneen pöydällä olevaan kansioon!!

Jäsen korvaa huoneistossa aiheutetun vahingon esim. kotivakuutuksellaan ja kadonneet avaimet uudella lukituksella.

Uudistukset

HUOMIOIKAA jätteiden lajittelu, ulos tullut uudet kierrätysastiat!

Kevään aikana tulee myös sisälle erillinen jätteiden lajittelu yksikkö.

Avainten saanti paikan ohjeistus varauskalenteri sivulla.

Huoneistoon on laitettu etäohjauksella / ohjauspaneelilla toimivat patterit tuomaan tasaisempaa lämpöä.

Älä koske pattereissa oleviin säätimiin, säätäminen tapahtuu tuulikaapin seinällä olevasta ohjauskeskuksesta, ohje löytyy säätimen vierestä.

Apua säätöön saa myös Lumiportin puhelinnumerosta.

Huoneistossa on asukkaiden käytössä WLAN-verkko, verkkoon liittymisohjeet löytyvät alakerran makuuhuoneen oven pielestä.

Televisioon on yhdistetty Chromecast, jolloin pääset käyttämään suoratoisto palveluja.

ÄLÄ KATKAISE WLAN LAITTEESTA VIRTOJA

Mökissä on mm.

• Pyykinpesukone
  • pyykinkuivauskaappi
  • astianpesukone
  • kahvinkeitin
  • vedenkeitin
  • leivänpaahdin
  • hiustenkuivaaja
  • kaasugrilli
  • televisio + Chromecast
  • dvd-soitin
  • wlan -verkko
  • Tupakointi ja lemmikkieläinten pito huoneistossa on kielletty.
  • Lähtiessä sulje pesukoneitten hanat, sammuta valot ja lukitse ovet.
  • Ilmoita havaitsemistasi puutteista Lumiportin numeroon 044 500 1836 txt/WhatsApp/puh.
  • Lomaosakkeen irtain on vakuutettu Turvassa.